Een weekje voorbij - Reisverslag uit Walsall, Verenigd Koninkrijk van kayleighrosella - WaarBenJij.nu Een weekje voorbij - Reisverslag uit Walsall, Verenigd Koninkrijk van kayleighrosella - WaarBenJij.nu

Een weekje voorbij

Door: Kayleigh

Blijf op de hoogte en volg

04 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Walsall

Er is alweer een week voorbij in the UK..

Gelukkig niet meer echt spannende dingen meegemaakt zoals in mijn vorige blog.

Maandag op stage, kwamen we er achter dat we nog steeds niet in mijn woning konden komen omdat het slot nog steeds niet werkte. Ik dacht YESS dan kan ik weer terug naar de "mooie woning". Het begon er ook steeds meer op te lijken. Chris en ik zouden samen naar mijn woning gaan om mijn spullen op te halen, we moesten eerst ergens sleutels weghalen die voor de winkel onder mijn woning waren. Dat was ook de enige manier om in de woning te komen. De mensen van die sleutel wouden liever niet dat wij 'guardians' die sleutel zouden hebben. Waren we binnen in de verlaten winkel ging het alarm af.. nergens te vinden dat ding en wat een klote herrie dat het maakt. Zat dat kastje van het alarm verstopt in een ander kastje, logisch dat je het dan niet vind. Maar we hadden um gevonden, alleen hoe krijg je dat ding uit:)? overal op drukken.. nee dat is ut niet. Wij zo'n druppel ervoor houden doet het nog niet, nog een keer dat druppel ding ervoor houden.. he he eindelijk hield de herrie op!
Nu konden we naar boven mijn spullen ophalen! Eenmaal binnen zei ik tegen Chris: Ik heb dit totaaaal niet gemist! Alles in mijn koffer gedouwd die niet dicht wou, komt Chris weer aan met zn 'Fingers crossed'. Na een beetje duwen en wat geweld hadden we mijn koffer dicht. Best wel een zware koffer. We hadden alles in de auto en Chris zou nog even met Adam praten de andere bewoner. Dus ik dacht ik bel mams even. Ik zei vrolijk tegen me moeder zeggen jaa ik ga weer terug naar de mooie woning! Even later komt Chris terug en die vraagt aan mij of ik het erg vind om hier te blijven in de verotte woning. WAT ZEG JE?? jaa dat moet van onze baas Paul. Nou fijn is dat net alles in de auto moet ik toch in deze mooi Vila blijven. Alles maar weer naar boven gesjouwd.

Werd ik ook nog de nacht maandag op dinsdag ziek! dat was niet zo fijn. Want er zou een elektricieen komen om 8 uur s'ochtends om het slot te maken. 8 uur werd ik dus ook gesmst door Chris dat ze beneden stonden en of ik ze binnen kon laten. Dat heb ik gedaan en ben toen gelijk mijn bed weer in gegaan. Ook werd Chucky na bij 15 jaar geleefd te hebben ingeslapen:( ga je missen Chuck.

De rest van de week niet heel veel gedaan. Stage gelopen, naar huis om half 6 en boek gelezen, ik ben ondertussen al bij mijn 4e boek.. schiet lekker op. maarja wat moet je anders als de televisie het niet doet.

Zaterdag ben ik eerst de stad in geweest, beetje rondgelopen enzo. en om 5 uur haalde Chris mij op om naar Birmingham te gaan. We gingen naar een soort Mall, dat Starcity heet. Je kan er van alles doen. Bowlen, eten, mini golf, bioscoop etc. Wij hebben eerst even wat gegeten en gingen daarna naar de bioscoop, naar de film; Django unchained. Het was een goede film, hij duurde alleen wel 3 uren. Dus toen we er ook uitkwamen heb ik eerst maar even een sigaretje gerookt. hahah lekker

Zondag ben ik even Bloxwich ingeweest, is het dichtsbijzijnde plaatsje vanaf mijn woning waar je mensen en winkels kan vinden :). Toen ik weer thuis was ben ik maar weer verder gaan lezen en s'avonds even met Paps, Mams, Mall en Kish gebeld. Deze dag kreeg ik ook een smsje van Klaske waar in stond dat ze hebben geboekt en dat ze op vrijdag 15 februari aankomen om 10.25 :D Heb er super veel zin in, we gaan er een leuk weekend van maken!

Vandaag is het maandag weer een nieuwe week is begonnen, overmorgen komt de andere stagiaire uit Nederland aan. Dus ik ben benieuwd.

daaag.

  • 04 Februari 2013 - 15:27

    Sis:

    Haha weer leuk hoor kay;) zal niet zeuren over je spelfouten;)

    Xx

  • 04 Februari 2013 - 15:40

    :

    hahah mooizo sis! want ik let er totaal niet op. ik typ maar gewoon. xxx

  • 05 Februari 2013 - 22:39

    Yreen :

    Haha kleintje,

    Leuke film he die django? Cris en ik hebben hem gister gekeken. En idd hij duurt weinig lang.
    Ik blijf je volgen lief!! En stuur je deze week weer even een mailtje.
    We appen morgen popje

    Liefs en vele kusjes voor jou lieve schat!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Walsall

Actief sinds 28 Jan. 2013
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 2634

Voorgaande reizen:

28 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: