Alweer bijna op de helft - Reisverslag uit Walsall, Verenigd Koninkrijk van kayleighrosella - WaarBenJij.nu Alweer bijna op de helft - Reisverslag uit Walsall, Verenigd Koninkrijk van kayleighrosella - WaarBenJij.nu

Alweer bijna op de helft

Blijf op de hoogte en volg

05 Maart 2013 | Verenigd Koninkrijk, Walsall

Er zijn al bijna weer 6 weken voorbij.. De tijd gaat echt super snel.

In deze weken zijn er leuke dingen en minder leuke dingen gebeurd. Ten eerste mijn telefoon heeft vorige week besloten om er mee op te houden, waarom nu ik hier zit, kon die niet even wachten tot ik weer thuis was of ik weet niet NOVEMBER misschien? want dan stopt me abbonement. Hij deed het al steeds minder goed, maar ik was tenminste bereikbaar. Nu kan ik op stage in mijn pauze even facebookee, ook al doe ik het ook als het niet mijn pauze is. Ik beschouw mijn notebookje nu als mijn grote telefoon voor de komende dagen. Tot mijn moeder een oud toestel van mijn zus heeft opgestuurt.

Zaterdag ochtend stond ik op om een douche te nemen, toen ik uit de douche kwam en terug naar mijn kamer liep, keek ik uit het raam en zag ik een vrouw een foto van iets maken.. Ik dacht waar kan ze nou in godsnaam een foto van maken het is niet dat er een bekend persoon in Bloxwich komt. Dus toen ik naar buiten keek, zag ik waar ze een foto van maakte.

Er was een ongeluk gebeurd. Precies voor onze woning. Er was een botsing tussen een Motor en een auto. De hele voorkant van de Motor was ingedeukt en de man van de motor lag een paar meter verderop. Dus het is een enorme klap geweest. Eerst was er een kleine ambulance, maar na 10 minuten stonden er 2 ambulances, 2 brandweer wagens en 4 politie auto's. De area werd afgezet met van die rooie linten en er stonden iets van 10 man om de man van de motor heen die nog steeds op de grond lag. De man van de auto zat op een stoel en was verwond aan zn been en had mensen die die kon om zich heen. Alle mensen werden verzocht om aan de kant te gaan en gewoon door te lopen. Mij konden ze dat niet vertellen, want ik zag alles vanuit mijn raam. Ik kon eerst niet zien wat ze nou met de motor man aan het doen waren omdat er zoveel mensen van de ambulance en brandweer om heen stonden. Na 10 minuten zag ik wat ze aan het doen waren, ze waren hem aan het reanimeren.. ik zag hoe hard ze op zijn borstkast drukte en ik zag de voeten van de man mee bewegen. Ik besloot niet meer te kijken. Na 20 minuten keken we uit het raam en leek het voorbij te zijn de ambulances stonden er nog wel maar de 2 mannen van het ongeluk waren weg en het was al wat rustiger in de straat. Die avond besloten Kendra en ik opstap te gaan met Chris, toen we naar buiten stapte zagen we bloemen aan de paal. De man van de motor (Rusty) is zijn naam is overleden...

Zondag had ik een beste kater, en heb ik eigenlijk alleen maar in bed gelegen, Kendra ging voor me naar de supermarkt beneden om water te halen. Toen ze terug kwam zei ze Kayleigh er staan allemaal mensen buiten. Mijn raam stond open, maar ik lag te slapen dus ik had niks in de gaten, en idd toen ik naar buiten keek stonden er allemaal mensen om de paal heen met bloemen. Ze hadden een foto op de paal geplakt van Rusty en zijn vriendin en hadden van die vuurballonnen. Als die lucht in gingen klapten de mensen. Zijn vriendin was er waarschijnlijk ook bij want die zat op de stoep bij de plaats waar Rusty is overleden. Ekle dag liggen er weer wat meer bloemen.

We hebben ondanks dit, zaterdag toch een hele leuk avond gehad in Wolverhampton. Ik wou dat ik er meer over kon vertellen, maar ben de helft kwijt.

Eind maart komen pap en mam!

Thanks

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Walsall

Actief sinds 28 Jan. 2013
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 2630

Voorgaande reizen:

28 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: